środa, 25 października 2017

Paulina:

Ten dzień zapowiadał się na jeden z gorszych w tym tygodniu. Był to wtorek, zwykły wtorek, a jednak dla mnie niezwykły dzień. Kiedy czekałam na lekcje, które miały niedługo się zacząć, dowiedziałam się o kartkówce. Przekazał mi to mój kolega z klasy. Byłam zaskoczona, od razu moje oczy stały się okrągłe jak 5 złotych. Bardzo zależało i nadal zależy mi na ocenach, nigdy nie spodziewałabym się niechcianej oceny w moim posiadaniu. Na szczęście, udało mi się napisać klasówkę bardzo dobrze. Nie sądziłam, ze aż tak nieźle mi pójdzie. Dostałam 5, byłam bardzo zadowolona. Tak jak mówiłam, nigdy nie spodziewałabym się, że uda mi się zdobyć tak dobra ocenę bez nauki. Podsumowując, był to mój największy sukces we wrześniu tego roku szkolnego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz