poniedziałek, 23 października 2017

Mateusz:

Moim dużym osiągnięciem we wrześniu było wykonanie planszy edukacyjnej na temat ruchu obiegowego ziemi wokół słońca dla potrzeb szkoły. W wakacje zastanawiałem się w jaki sposób ją wykonać, aby służyła uczniom na lekcjach geografii przez długie lata. We wrześniu wpadłem na pomysł, że mogę oprawić planszę w antyramę . Mój pomysł udało mi się zrealizować. Wydrukowałem plakat w powiększeniu , opisałem i oprawiłem w antyramę. Jestem zadowolony, że coś potrafię zrobić, że moja praca jest coś warta, bo po zaniesieniu do szkoły zauważyłem uśmiech na twarzy mojej wychowawczyni. Plansza wisi na korytarzu i mam nadzieję, że dokładnie obrazuje ruch Ziemi. Jeśli w przyszłości odwiedzę szkołę, to będzie mi miło oglądać swoją pracę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz