piątek, 23 marca 2018

Wiktoria:

Pierwsze półrocze szkolne bardzo dużo mnie nauczyło. Trudność miałam w skupieniu się na nauce, ponieważ nowa klasa i coraz to trudniejsze tematy. Przełamałam się jednak i jakoś udało mi się temu sprostać. Bardzo dużym wyzwaniem było dla mnie przyzwyczajenie się do treningów, które w większym stopniu przedłużały lekcje mojej klasie, ale udało mi się do tego przyzwyczaić. Na początku także musiałam wraz z klasą poznać nowych nauczycieli. Okazali się oni być w porządku. Pierwsze półrocze było czasem bardzo skomplikowanym i dosyć ciężkim jednak do wszystkiego można się przyzwyczaić. I w taki właśnie sposób udało mi się uzyskać dosyć dobre wyniki w nauce. Super! Świetnie radzisz sobie z organizacja nauki, treningów, odrabiania lekcji itp. Powodzenia i wielu sukcesów sportowych!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz