sobota, 17 marca 2018

Inna:

Każdy z nas bez wyjątku ma jakieś trudności. Jeden ma większe a drugi mniejsze. Ja również pewne miałam, ale je pokonałam. Pierwszą i chyba najważniejszą trudnością jest bariera językowa, którą nadal staram się pokonać. A drugą, nie mniej ważną jest to, że ciężko mi się skupić na lekcji ponieważ jestem marzycielką. Z barierą językową nadal mam kłopot, aczkolwiek poznaje coraz więcej nowych słów (czasem nawet poprawiam Polaków, znajomych) Za to drugiej trudności już się pozbywam, dzięki mojej koleżance, która mnie przywraca do rzeczywistości. Mam nadzieję, że bariera językowa zniknie w najbliższym czasie. Gratulacje! Świetnie udaje Ci się porozumiewać w języku polskim o czym świadczy Twoja wypowiedź! A marzenia są ważne w życiu, to one motywują nas do działania - masz jednak rację, że podczas lekcji warto skupić się na tym co dzieje się w klasie. Powodzenia!! Wielu kolejnych sukcesów!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz