poniedziałek, 5 marca 2018

Kolejna wypowiedź:

A więc w pierwszym półroczu pokonałem moim zdaniem największą trudność tzn. samego siebie 😅 z czego jestem niezmiernie dumny 😂. Trwały próby do poloneza na bal, tańczyłem z Gosią, ogólnie było bardzo śmiesznie 😂😂😂. Niestety, a może i stety skończyliśmy prawie na samym końcu wszystkich par. Oczywiście nikogo nie znaliśmy aż któregoś razu mądry ja zrobiłem coś głupiego 😂😂😂. Może nie widać, może i widać ale jestem bardzo nieśmiałą osobą 😅. Mianowicie rozmawiałem z Gosią i wpadłem na genialny pomysł czemu by nie zagadać do pary z przodu. Przedemną tańczył Sadoś 😅. A więc zagadałem "siema jestem Hubert" 😂😂😂. Potem przez cały dzień chodziłem i w myślach "Boże co ja zrobiłem 😂😂😂" . Z biegiem czasu nie uważam że źle zrobiłem, wręcz przeciwnie, mam nowego bro 😃.
Super, fajnie mieć nowych kolegów!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz