niedziela, 25 marca 2018

Drugoklasistka:

W pierwszym półroczu klasy drugiej udało mi się ograniczyć korzystanie z telefonu. Muszę powiedzieć, że było to bardzo trudne. W dzisiejszych czasach większość młodzieży nadużywa tego urządzenia, tak również było ze mną. Postanowiłam, że będę korzystała z mojego smartfona jak najrzadziej. Z początku bardzo ciągnęło mnie do dawnych nawyków, lecz później było coraz łatwiej. Prawie całkowicie przestałam korzystać z moich ulubionych aplikacji i zaczęłam używać telefonu tylko w wyjątkowych sytuacjach. Na moim przykładzie mogę stwierdzić, że także w dzisiejszych czasach da się wytrzymać bez telefonu. Cieszę się, że przezwyciężyłam ten straszny nałóg i namawiam wszystkich aby wzięli ze mnie przykład. Brawo!!! To naprawdę wielki sukces i przykład dla innych - można żyć bez telefonu!!! Super!!! Przezwyciężanie pewnych uzależnień, to kształtowanie własnego charakteru!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz