piątek, 23 marca 2018

Ola:

Pierwsze półrocze trzeciej klasy nie było dla mnie łatwe. Zazwyczaj dostaję dobre oceny, ale już na początku października uzbierało mi się kilka niezadowalających mnie stopni. Starałam się jak najszybciej wszytko poprawić. Jednak najgorsza ze wszystkiego była biologia. W przeciągu jednego miesiąca byłam u odpowiedzi aż 4 razy, co przyczyniło się do zdobycia przeze mnie jeszcze większej ilości złych ocen. Mimo wszytko nie poddawałam się i dalej walczyłam o czwórkę na półrocze. I udało się. Kolejną przeszkodą okazała sią matematyka. Groziła mi trójka na półrocze, jednak wiedziałam, że nie mogę tak tego zostawić. Dlatego poprawiłam dwa sprawdziany i otrzymałam czwórkę na semestr. Przez moje doświadczenie z pierwszego półrocza wiem, że muszę więcej i systematyczniej się uczyć. To ważne i wspaniałe odkrycie!!! Powodzenia w zdobywaniu nowych wiadomości i umiejętności!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz