sobota, 17 marca 2018

Małgosia:

Pierwszy semestr klasy trzeciej ukończyłam ze średnią 4,5, ale nie było łatwo. Ostatnia klasa to częste powtórki do egzaminu, który już wkrótce oraz masa kartkówek i sprawdzianów oraz przygotowania do bierzmowania i bal gimnazjalny. Wszystko to brzmi strasznie. Postanowiłam realizować wszystko po kolei. Przygotowywałam się do kartkówek i sprawdzianów. Po lekcjach zostawałam na próby poloneza, a w wolnych chwilach uczyłam się pytań z katechizmu. I tym sposobem bal gimnazjalny jak i polonez wyszedł świetnie. Te niezapomniane chwile będą mi się dobrze kojarzyły z Gimnazjum nr 2. Egzamin z bierzmowania zdałam na 5. Jestem zadowolona ze swoich osiągnięć mimo natłoku różnych rzeczy udało mi się wszystko zaliczyć. Mam nadzieję, że drugi semestr minie równie dobrze jak pierwszy i dostanę się do wymarzonego liceum. 😉

Brawo Gosiu! To wspaniałe wyniki!! Życzymy Ci kolejnych sukcesów i oczywiście kontynuacji nauki w wymarzonej szkole! Powodzeni

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz