niedziela, 18 marca 2018

Kuba:

Pierwsze półrocze klasy 3 było najcięższe jakie miałem przez całe moje nauczanie od przedszkola. Ale nie można się poddawać, więc w pierwszym półroczu choć było ciężko i miałem wiele popraw to udało się podciągnąć do ocen tych co zawsze, przez co udało mi się uzyskać średnią 4,5. Nie było proste utrzymać to średnią od podstawówki zwłaszcza w pierwszym półroczu kiedy przez zajęcia dodatkowe i przygotowania do bierzmowania nie było na naukę za dużo czasu. Innymi trudnościami było też pisanie próbnych testów gimnazjalnych z których nie jestem dumny i muszę się teraz bardzo na tym skupić. Ciężko też było ze wszystkimi dojazdami na msze do kościoła, bo nie zawsze miałem ochotę i czas na to ale już nie długo koniec tego. Moim wyzwaniem było nauczenie się wszystkich nowych układów tanecznych i akrobacji, ale dzięki swojemu zdeterminowaniu i instrukcjach mojego trenera udało mi się. Mam nadzieję, że uda mi się pokonać każdą trudność na mojej drodze. Oczywiście, pokonasz wszystko, dasz radę! Systematyczna praca zawsze przynosi oczekiwane efekty!!! Powodzenia i kolejnych sukcesów!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz