sobota, 1 grudnia 2018

Weronika:

Od początku roku szkolnego udało mi się osiągnąć kilka sukcesów. Pierwszym z nich jest pogodzenie nauki z zajęciami pozalekcyjnymi. Mimo, że mamy bardzo dużo kartkówek i sprawdzianów, staram się wygospodarować czas na odpowiednie przygotowania do każdej pracy. Dzięki temu otrzymuję dobre oceny. Kolejnym osiągnięciem jest zakwalifikowanie się do drugiego etapu w kilku konkursach kuratoryjnych. Przed każdym z nich poświeciłam sporo czasu na naukę, co opłaciło się. Niedawno napisałam kolejny etap konkursów i z niecierpliwością czekam na wyniki. Ostatnim sukcesem jest to, że staram się nie odkładać rzeczy na ostatnią chwilę. Od razu jak wracam do domu zabieram się za lekcje, dzięki czemu mam więcej czasu dla siebie. Niestety, nie zawsze się to udaje, ale mam nadzieję, że z czasem wypracuję taki nawyk.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz