wtorek, 4 grudnia 2018

Bartek:

Od września 2018 roku osiągnąłem bardzo dużo sukcesów. Były to osiągnięcia zarówno w sporcie jak i w szkole. Zajmowałem miejsca w pierwszej trójce w tenisie ziemnym. Każde takie świetne miejsce dodaje mi motywacji oraz wielkiej satysfakcji. To jest ten sport, który w przyszłości chcę profesjonalnie uprawiać. Jeśli chodzi o szkołę, to z każdego przedmiotu wychodzi mi minimum 5. Zostałem laureatem 2 konkursów literackich oraz finalistą konkursu kuratoryjnego z języka polskiego. Mimo tych wszystkich osiągnięć z tych wszystkich dziedzin, nie uważam się za gwiazdą, ponieważ ciężką pracą, ambicją, dojdę daleko, a nie mogę zatrzymać się w pół drogi i "gwiazdorzyć". Jest kilka/kilkanaście osób, które mi zazdroszczą, ale są to osoby, co interesuje ich życie innych, sami nie osiągają sukcesów. Takimi osobami nie zawracam sobie głowy, jestem z tymi, co mnie wspierają i robię swoje. Wielkie gratulacje! To ogromne sukcesy! Wierzę, że jeszcze dużo pierwszych miejsc przed Tobą! Powodzenia w realizacji marzeń i doskonalenia w dziedzinach naukowych i sportowych!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz