sobota, 1 grudnia 2018

Weronika:

Od września odniosłam mało sukcesów ale to zawsze coś 😃 Regularnie odrabiam pracę domową i nie odkładam jej na inny dzień a wcześniej tak nie robiłam. Do regularnej nauki motywacji na razie nie mam ale dostaje całkiem dobre oceny (jak na mnie) z kartkówek. Od kilku lat tańczę ale dopiero rok temu znalazłam dla siebie odpowiednią szkołę tańca. Teraz zaczynam drugi rok nauki tam i idzie mi całkiem dobrze, jestem nadal w grupie turniejowej czyli tej zaawansowanej i staram się ciągle iść w górę. Dostałam ostatnio dużą pochwałę od mojego trenera a to dało mi siłę do dalszej pracy. Nie wiem czy to co teraz napiszę można nazwać sukcesem no ale ja traktuję tą cechę charakteru jako zaletę. Chodzi o wrażliwość, stałam się bardziej wrażliwa i wydaje mi się, że to mi może pomóc w byciu milszym dla innych.

Gratuluję i życzę Ci wytrwałości w spełnianiu swoich marzeń i dążenia do celu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz