wtorek, 4 grudnia 2018

Karol:

Od września tego roku : -Poprawiłem wos z niskiej oceny - pomogło mi to zrozumieć politykę -Nie spóźniłem się ani razu - pokazało to mi, że mogę być punktualny -Przeszedłem do drugiego etapu z konkursu kuratoryjnego z biologii i matematyki - poszerzyłem wiedzę z biologii i matematyki -Przyniosłem makulaturę - dzięki temu pozbyłem się wielu niepotrzebnych rzeczy z pokoju -Byłem w delegacji - jestem bardziej patriotyczny -Ćwiczyłem na basenie - mam jakąkolwiek formę -Wypożyczyłem książkę - przeczytałem książkę -Przeczytałem lekturę - pozwoliło mi to dostać dobrą ocenę -Napisałem to o 21 w piątek - pokazało mi to, że muszę sobie gdzieś takie rzeczy zapisywać Brawo! Dużo sukcesów i dostrzegasz ich efekty! Powodzenia w rozwijaniu zdolności! Kolejnych wielu sukcesów!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz