sobota, 1 grudnia 2018

Magda:

Moim największym sukcesem od września 2018 roku było poprawienie moich ocen z biologii. Jestem typem przeciętnej uczennicy, więc moimi ocenami są głównie trójki i czwórki, czasem wpadnie mi jakaś piątka. W zeszłym roku obiecałam sobie, że będę miała same piątki z biologii i jak dotąd udaje mi się dotrzymać słowa. Ostatnio również częściej oddaję się mojemu hobby — rysowaniu. W trzeciej klasie gimnazjum ciężko znaleźć chwilę wolnego, szczególnie kiedy ma się dużo zajęć pozalekcyjnych. Mimo to staram się częściej pracować nad moim stylem rysunku. Zachowanie zdrowej formy to bardzo ważna rzecz. Od września zdążyłam zmienić dietę na zdrowszą i pozbawioną przetworzonego jedzenia. Próbuję również częściej ćwiczyć, aby wypracować smukłą sylwetkę przed balem gimnazjalnym. Moje sukcesy napełniają mnie pozytywną energią. Postaram się, żeby było ich jeszcze więcej w najbliższym czasie. Brawo! Trwasz w swoich postanowieniach i realizujesz je! Sama dostrzegasz korzyści swojej wytężonej pracy. To super sukcesy! Wierzę, że koniec roku szkolnego będzie dla Ciebie nagrodą za sumienną pracę. Powodzenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz