sobota, 1 grudnia 2018

Magda:

Ciężko jest myśleć o sukcesach w tym roku. Szczególnie kiedy mam tak dużo nauki i kiedy częściej zdarzają mi się porażki. Jednak uważam, że coś udało mi się osiągnąć. W końcu nauczyłam się pisać rozprawkę. Była to od zawsze moja słaba strona, przeszkoda, której nie mogłam pokonać. A przecież wszyscy wiemy, że taka forma wypowiedzi mogłaby się zdarzyć na egzaminie. Więc postanowiłam, że muszę się naprawdę do tego przyłożyć i udało mi się. Po drugie, zaczęłam czytać książki inne niż lektury wymagane w szkole. Może dzięki temu pogłębię swoją wiedzę na inne tematy. I w końcu postanowiłam, że maksymalnie, jak tylko będę mogła zmobilizuję się i będę powtarzać materiał z gimnazjum. Mam nadzieję, że moje starania nie pójdą na marne. Brawo! Twoje sukcesy są ewidentne! Efekty również będą wspaniałe! Powodzenia w dalszym samokształceniu i pokonywaniu przeciwności!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz