poniedziałek, 26 listopada 2018

Weronika

Mój największy sukces w tym roku. Długo się nad tym zastanawiałam, ale z całą pewnością mogę jako sukces uznać to, że zaczęłam się regularnie uczyć. Przez ostatnie kilka lat miałam problem z tym, aby siąść do książek i poświęcić chociaż tą godzinę na naukę. Zazwyczaj kończyło się na odrobieniu prac domowych. I to było tylko. Po tym książki po prostu zamykałam i chowałam do plecaka. W tym roku udaje mi się prawie codziennie siąść do ważnych dla mnie przedmiotów. W tym roku czeka na mnie ważny wybór - wybór nowej szkoły. Więc wzięłam się do roboty i uczę się zwłaszcza tych przedmiotów, na których będzie mi zależało przy rekrutacji do liceum.

Gratulujemy i życzymy wytrwałości w spełnianiu własnych celów. To super sukces! Powodzenia przy rekrutacji!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz