wtorek, 20 czerwca 2017

Karolina:

 Druga klasa gimnazjum była dla mnie długa i męcząca. W tym roku miałam dużo nauki i trzeba było spędzić czas na naukę po lekcjach. W porównaniu z pierwszą klasą gimnazjum jest dużo nowych tematów, który trzeba było przyswoić, ale wiadomo, że szkoła to nie tylko nauka, ale też czas spędzony w grupie, wycieczki, spotkania klasowe, dyskoteki i wiele innych atrakcji. Na szczególną uwagę zasługuje wycieczka do Pragi, ponieważ pojechałam na nią z fajnymi osobami i była to moja pierwsza wycieczka za granicę. Zwiedziłam tam ciekawe miejsca i nawiązałam bliższe znajomości. Pod koniec roku ze swoją klasą pojechałam na wycieczkę integracyjną do Motycza Leśnego, gdzie fajnie i w sposób kreatywny spędziłam czas. Przez cały rok mogłam dodawać tematyczne przepisy na bloga kulinarnego naszej szkoły. Z jednej strony cieszę się, że już są wakacje, ale myślę, że już niedługo zatęsknię za swoją klasą i szkołą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz