środa, 21 czerwca 2017

Kamila:

3 lata spędzone w murach gimnazjum to z pewnością czas, który zapadnie w mojej pamięci na bardzo długo. To właśnie tutaj poznałam tak wielu wspaniałych ludzi, dzięki którym mogłam się kształcić i rozwijać swoje pasje. Tu zawsze był ktoś, na kogo można było liczyć, kto pomógł i pocieszył w trudnych chwilach. Role takich pocieszycieli odgrywali zarówno rówieśnicy, starsi koledzy, a także nauczyciele, dzięki którym tak dużo wynoszę z tej szkoły. Szczególnie głęboko w sercu zapadną mi noce w szkole, które cieszyły się ogromną popularnością. Ciekawe i pouczające warszaty, prowadzone przez naszych nauczycieli, były okazją do odkrywania siebie na nowo. Mimo, że nie zawsze potrafiłam dogadać się z każdym nauczycielem, chcę podziękować im za wyrozumiałość i cierpliwość!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz