wtorek, 27 lutego 2018

Dominika napisała:

W klasie drugiej gimnazjum udało mi się wiele rzeczy. Przede wszystkim pokonałam kilka trudności związanych ze szkołą i nie tylko. Na przykład udało mi się otrzymać bardzo dobre zachowanie, chociaż stać mnie na lepsze. Zaczęłam zwracać mniej uwagi na wygląd, a więcej na charakter u siebie i innych osób. Przestałam przejmować się tak moją figurą choć było to dosyć trudne. Przełamałam po części swój lęk przed śpiewaniem w otoczeniu innych osób. Było to dla mnie trudne, ponieważ nie doceniałam swojego talentu. Na początku trudno mi było otworzyć się przed tym, ale z czasem było coraz lepiej. Teraz mam w planach ćwiczyć i może w przyszłości zapisać się na jakiś konkurs. Mam nadzieję, że pokonam ten lęk do końca i przestanę się bać publicznych występów.

Gratulujemy i trzymaj tak dalej!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz